Logo

Lees het volledige artikel (nieuw venster)

Helpdeskmedewerker

Bron:ItaQ
Onderdeel:Itaq Interim Professionals BV vacatures RSS feed
Datum publicatie:Mon, 12 Feb 2018 15:39:28 +0100
Datum gewijzigd:12-FEB-2018 16:19

Als medewerker Helpdesk verleen je services aan onze gebruikers (medewerkers, studenten en gasten). Je staat de klant professioneel te woord en je draagt zorg voor een correcte en snelle registratie en afhandeling van incidenten, storingen, vragen en verzoeken in een geautomatiseerd systeem (TOPdesk). Je ondersteunt gebruikers remote en op locatie. Door goede vragen te stellen en je technisch inzicht weet je tot de juiste oplossingen te komen. Indien nodig verwijs je door naar een andere kenniseenheid. Daarnaast stel je gebruiksinstructies op in schriftelijke vorm of met behulp van webpagina’s. De werkzaamheden worden uitgevoerd op de centrale en decentrale helpdesk(s).